De bestaande website van Airpro luchtbehandeling voldeed niet meer en er werd gezocht naar een nieuwe, opvallende invulling. Er was vooral behoefte om de diverse grote projecten waarbij Airpro betrokken is prominent op de website te presenteren. Daarnaast moest de gebruikelijke bedrijfsinformatie beschikbaar zijn met speciale aandacht voor actuele onderwerpen.
Graphics Plus nam de eerder door hen ontwikkelde opvallende huisstijl van Airpro als uitgangspunt om een website met een beeldvullende ervaring te ontwikkelen. Vooral de imposante projecten komen hierdoor goed uit de verf. Daarnaast is een speelse harmonicanavigatie gebruikt om wisselende onderwerpen onder de aandacht te brengen. De website is gebouwd rondom een praktisch CMS-systeem waardoor Airpro zelf beelden en teksten kan aanpassen naar behoefte.
Bezoek de websiteBouwersjournaal is een maandelijkse uitgave voor bouwvakkers. Een mix van techniek, producten, bouwnieuws en fun, voor de man op de steiger…
Bekijk dit project >Bouwersjournaal magazine is de speciale glossy uitgave van 76 pagina’s van de maandelijkse krant voor bouwvakkers, Bouwersjournaal…
Bekijk dit project >Airpro luchtbehandeling had behoefte aan een instructiefilm voor gebruik tijdens live presentaties in de demoruimte van het bedrijf…
Bekijk dit project >Het zakelijke nieuwe pand van Airpro luchtbehandeling kon wel wat verfrissende kleuren aan de muur gebruiken…
Bekijk dit project >