Theatervereniging en openluchttheater Naat Piek uit Uden had behoefte aan een frisse, wervende website voor het informeren van potentiële nieuwe leden en het bekendmaken van nieuw ontwikkelde voorstellingen, inclusief de volledig verzorgde digitale kaartverkoop daarvoor.
Graphics Plus verzorgde, naast een nieuwe logo, een bonte, opvallende website met veel ruimte voor fotografie. Nieuwe voorstellingen in het programma worden prominent aangekondigd met veel achtergrondinformatie. Een archief zorgt voor het behoud van de speelgeschiedenis van de vereniging. Alle spelersgroepen worden op hun eigen pagina voorgesteld. Voor de digitale kaartverkoop werd een all-in-one oplossing gevonden die via e-mail verstuurde entreebewijzen produceert die aan de kassa kunnen worden ingescand.
Bezoek de websiteCor Unum produceert keramiek van topkwaliteit. Gebaseerd op design van bekende ontwerpers, architecten en beeldend kunstenaars…
Bekijk dit project >Airpro luchtbehandeling had behoefte aan een instructiefilm voor gebruik tijdens live presentaties in de demoruimte van het bedrijf…
Bekijk dit project >Romijnders Devils, de Eredivisie ijshockeyclub uit Nijmegen had voor een sponsorproject behoefte aan huisstijlmiddelen…
Bekijk dit project >Bouwersjournaal magazine is de speciale glossy uitgave van 76 pagina’s van de maandelijkse krant voor bouwvakkers, Bouwersjournaal…
Bekijk dit project >